Laat niets meer liggen.

Hubspot - Een CRM die het wel doet

Onze HubSpot-implementatie biedt je de tools om effectiever op te volgen, waardoor je behoort tot de 20% die new business binnenhaalt door vastberadenheid en strategie, terwijl je tegelijkertijd je salessyclus verkort.

van de B2B verkopers geven het op na de eerste opvolging

41%

van de salestijd gaat naar niet sales activiteiten

64%

Duur gemiddelde B2B salescyclus

0,5-2 j

– Complexe en lange salesprocessen
– Slechte opvolging
– Geen grip op salesteam
– Geen goede forecasting
– Verkeerde leads worden opgev olgd
– Sales gebruikt het CRM niet
– Geen inzicht op de salesconversie
– Teveel handmatig werk
– Sales technieken zijn verouderd
– Geen centrale opslagplaats voor klantinformatie
– Ontbreken van mobiele toegang tot CRM-gegevens
– Gebrek aan rapportagemogelijkheden voor salesprestaties
– Beperkte mogelijkheden voor lead scoring en segmentatie
– Gebrek aan integratie met andere bedrijfssystemen (bijv. boekhouding, voorraadbeheer)
– Meerdere CRM implementaties zijn geflopt
– Offertes worden nog in Word gemaakt

Hubspot CRM

Versnel je sales met HubSpot CRM, geïmplementeerd door ons team. Zeg vaarwel tegen ingewikkelde salescycli en omarm helderheid en controle over je verkopen. Onze aanpak optimaliseert je leadopvolging en forecasting, elimineert tijdverspilling aan ongeschikte prospects.

Onze implementatie maakt HubSpot onmisbaar voor je team, verhoogt efficiëntie en richt zich op wat telt: verkopen. Ga vooruit met geavanceerde strategieën, altijd en overal verbonden via mobiele CRM-toegang, en actuele inzichten door diepgaande rapportages.

 
E-mail sjablonen

Verander je beste verkoop e-mails in sjablonen die je kunt personaliseren, optimaliseren en delen met je team.

Oproepregistratie

Geef prioriteit aan de verkoopgesprekken van je dag. Maak, neem op en registreer automatisch oproepen in je CRM voor maximale efficiëntie.

Sales automation

Stel een reeks geautomatiseerde, gepersonaliseerde e-mails en opvolgtaken in om ervoor te zorgen dat je gedurende het verkoopproces in gedachten blijft.

Documentbeheer & tracking

Bouw een bibliotheek op van nuttige verkoopinhoud, deel documenten rechtstreeks vanuit Gmail of Outlook en zie welke inhoud deals sluit.

Afsprakenplanner

Plan vergaderingen sneller en vergeet de heen-en-weer e-mails. Je kalender blijft vol en je blijft productief.

Mobiele CRM-app

Stuur je werk vooruit door je verkoopproces, klantbenadering en team samenwerking te beheren vanaf elke locatie en elk apparaat.

Accountgebaseerde marketing

Bouw diepere relaties op en verander je belangrijke doelaccounts in klanten. Samenwerkingsgereedschappen brengen je verkoop- en marketingteams samen.

Pipelinebeheer

Voeg deals toe, wijs taken toe en volg de voortgang op je dashboards om het bijhouden van verkooppijplijnen eenvoudig te maken.

Wie ben jij?

Starter

Je huidige situatie
Onze oplossing:
In 4 maanden tijd hebben wij:

Professional

Je huidige situatie
Onze oplossing:
In 4 maanden tijd hebben wij:

Enterprise

Je huidige situatie
Onze oplossing:
In 6 maanden tijd hebben wij:

Zo hebben wij Hubspot geïmplementeerd bij anderen

Show me more!

Waarom niet zelf implementeren?

Kostenbesparing. Eigen implementatie lijkt kosten te besparen, maar vergt meer tijd. Overweeg waardevoller gebruik van tijd: focus op leadopvolging en verkoopgesprekken versus eigen implementatie. Dit hangt af van beschikbare tijd binnen de organisatie.

Vliegende start. Basisimplementatie neemt circa één maand in beslag. Zelf doen kan leiden tot uitstel door lagere urgentie en prioriteit.

Commerciële efficiëntie. HubSpot is gebruiksvriendelijk, training is minimaal. Daarom focus je met een partij vooral hoe je  het platform commercieel slim inzet.

Expertise delen. Onze kennis en ervaring stellen ons in staat best practices te delen, zodat jullie het wiel niet opnieuw hoeven uit te vinden.

Mailscraper. We importeren mails en contacten tot een jaar terug tijdens implementatie, vaak resulterend in directe commerciële kansen en verdiend de implementatie zich snel terug.

Bottom line: Implementatie bevordert systeemadoptie en commercieel succes. Echter, investeringen gaan vooraf aan de opbrengsten.

 

Nog even in het kort...

Dus, naam.

Klaar voor de start?

Mark laat je graag zien hoe het werkt!